Search
Close this search box.

Technická podpora

Špičkové služby a podpora společnosti Mistr Cam vám zajistí, že ze své investice do CAD/CAM vytěžíte maximum. Jsme tu pro vás neustále, abychom vám pomohli zlepšit vaše výsledky.

Vzdálený přístup

Pro řešení technických problémů na dálku a připojení technika na vaše zařízení využijte následující odkaz. 

Emailová podpora

Bezplatná podpora pro licence s maintenance pro software Mastercam a RoboDK je poskytována 24 hodin denně včetně víkendů pouze prostřednictvím e-mailu. Při zasílání e-mailu s žádostí o technickou podporu uveďte:

  • Sériové číslo licence.
  • Vaše telefonní číslo a kontaktní údaje
  • Podrobný popis vašeho problému.
  • Soubory potřebné k reprodukci problému, který máte, například soubor geometrie Mastercamu, konfigurační soubory systému a postprocesory.
  • Uživatelé Mastercamu by měli použít nástroj Zip2Go pro shromáždění dat dílů Mastercam do souboru .Z2G a tento soubor přiložit k e-mailu. Tento nástroj naleznete v nabídce Nápověda.

Telefonická podpora

Bezplatná telefonická podpora pro licence s maintenance pro software Mastercam a RoboDK je poskytována pouze v pracovní dny v době od 9.00 do 17.00.

  • Uveďte své kontaktní údaje, verzi Mastercamu, kterou používáte, a sériové číslo licence.
  • Buďte připraveni podrobně popsat problém.
  • Při telefonátu buďte u svého počítače.
  • Před zavoláním se pokuste problém duplikovat. Náš technik může požadovat, abyste problém duplikovali během telefonátu.
  • Připravte si kompletní popis hardwaru, včetně operačního systému (OS), procesoru (CPU), myši a operační paměti.

Podpora pro postprocessory

Při žádosti o úpravu stávajícího postprocesoru postupujte podle těchto pokynů:

  • Uveďte své kontaktní údaje, verzi Mastercamu, kterou používáte, a sériové číslo licence.
  • Uveďte podrobný popis problému, se kterým se potýkáte.
  • Uveďte značku a model stroje a jeho řídící systém.
  • Uveďte soubor .PST, který používáte, včetně všech dalších souborů souvisejících s postprocessorem, například .PSB nebo .TXT.
  • Poskytněte jednoduchý soubor Mastercam, který ilustruje problémy, které máte s postprocesorem. Pokud je to možné, vymezte problémové operace nebo dráhy nástrojů, které způsobují problémy.
  • Uveďte „špatný“ soubor NC kódu, který je generován z Mastercamu. Ujistěte se, že tento kód byl vygenerován pomocí Mastercam souboru, který jste přiložili.
  • Poskytněte „dobrý“ soubor NC kódu, který ukazuje potřebné opravy. Můžete vytvořit kopii „špatného“ NC souboru a upravit jej, přičemž špatný kód nahradíte požadovaným kódem. Připojte jakékoli další komentáře, které považujete za potřebné nebo užitečné.
  • Zákazníci Mastercamu X a novějších verzí by měli použít nástroj Zip2Go pro shromáždění dat součásti do souboru .Z2G a tento soubor připojit k e-mailu. Uvnitř souboru Zip2Go můžete přidat všechny výše zmíněné soubory.

Často kladené dotazy

Mastercam neběží plynule, co s tím?

Problém může být v nastavení grafické karty, kterou Mastercam používá pro zobrazování grafického rozhraní. Pro nastavení dedikované grafické karty (místo integrované na procesoru) postupujte podle tohoto návodu.

Výuková verze zdarma!

Po stažení získáte přístup k celé řadě funkcí CAD/CAM aplikací Mastercam, včetně frézování, soustružení, soustružení-frézování, dřevoobrábění, víceosého frézování, drátového řezání, kreslení a dalších.